Download Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Album Chat
Strona gwna Mapa shufflerw FAQ Szukaj Grupy Uytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Przesunity przez: Neville
12 Lipiec 2011, 12:56
HR/BN Layzin :: 22/03/13
Autor Wiadomo
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 7 Listopad 2010, 17:41   HR/BN Layzin :: 22/03/13

Ostatnio zmieniony przez Hollow 22 Marzec 2013, 13:12, w caoci zmieniany 24 razy  
 
 
ZeRoX
User



Doczy: 02 Pa 2010
Posty: 78
Wysany: 7 Listopad 2010, 17:51   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

>.> . RM'em sie nie chodzi. Nagraj film w miejscu jak go robisz. Bo z tego nie da się nic wywnioskować.
Ale najprawdopodobniej robisz rowerek. ;/

Btw. Skarpetki + panele to złe połączenie. Potem jak wyjdziesz na dwór poszurać bd: WTF!!?? . Innymi słowami. za małe tarcie na panelach. <img>
_________________
http://www.youtube.com/user/ZeRoX68563
 
 
Varnish 
Ekspert



Pomg: 1 raz
Wiek: 23
Doczy: 03 Mar 2010
Posty: 974
Skd: Hrubieszów
Wysany: 7 Listopad 2010, 18:21   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

nooo rm sie nie chodzi, ale ja to samo robilem wiec wiesz :D

imo skarpetki i panele to na sam początek wlasnie dobre połączenie, bo łatwiej jest szurac jak dla początkującego, na panelach jest bardziej slisko i łatwiej sie robi rma czy shuffle, poźniej wiadomo jak sie juz zaczai to mozna wyjsc na dwór <img>
_________________
http://www.youtube.com/user/rav0811

 
 
 
mateos1717 
Ekspert



Wiek: 23
Doczy: 13 Cze 2009
Posty: 1204
Skd: Leżajsk
Wysany: 7 Listopad 2010, 18:28   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

lepiej chyba dywan + skarpetki ćwiczyć ;p
trenuj sobie taki uklad rm - shuffle np. w prawo - rm - shuffle w lewo
_________________
www.youtube.com/user/mateos1717
 
 
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 7 Listopad 2010, 18:52   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

Dobra, dzięki za podpowiedzi ;] na tygodniu coś nagram to dam do ocenki <img>
 
 
Siemens 
Moderator
HATER!!11@1!



Wiek: 23
Doczy: 04 Kwi 2009
Posty: 468
Skd: Jastrzębie Zdrój
Wysany: 7 Listopad 2010, 19:32   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

nie chodz RMem, rowerek robisz.

ja na poczatku uczylem sie skarpetki + panele, albo bez skarpetek i panele, ta druga metoda lepsza imo.


Mateos dobrze Ci doradzil, zebys wiczyl sobie, rm shuffle na prawo, rm shuffle na lewo, ja tak sie uczylem tez xD
w jednym z moich pierwszych filmikow praktycznie tylko tak szuram xD
_________________
http://www.youtube.com/SiemensJumper <- Mój profil na YouTube !
http://www.facebook.com/tehSIEMENS <- Mój profil na FaceBooku !
 
 
 
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 8 Listopad 2010, 17:41   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

Dobra, zrobiłem aktualizacje. Teraz bardziej mi zależy na ocenie "przesuwania się". Pewnie ten rowerek jest, ale jak kolega wyżej napisał jest to do wytrenowania.
 
 
mateos1717 
Ekspert



Wiek: 23
Doczy: 13 Cze 2009
Posty: 1204
Skd: Leżajsk
Wysany: 8 Listopad 2010, 17:53   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

rm + shuffle dobrze wykonujesz, tylko z tym rmem dalej jeszcze wymaga dopracowania ;p
narazie nie rob spinow bo jedno ze ci narazie ich nie potrzeba to jeszcze wykonujesz je chaotycznie i niedokladnie <img>
a i raz zrobiles shuffle w odwrotna strone, nie rob tego bo glupio to wyglada ;p
_________________
www.youtube.com/user/mateos1717
 
 
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 8 Listopad 2010, 18:04   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

To tylko iluzja z tym shufflem ;)
 
 
Husky
User



Doczy: 24 Wrz 2009
Posty: 140
Skd: Olkusz
Wysany: 8 Listopad 2010, 18:10   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

za duzo rzeczy naraz probujesz robic :)
_________________
Husky aka OwneR
 
 
ZeRoX
User



Doczy: 02 Pa 2010
Posty: 78
Wysany: 8 Listopad 2010, 18:25   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

emm. Proponuje Ci dopracować RM i dopiero wrzucać inne rzeczy a nie odrazu na głęboką wode <img>
_________________
http://www.youtube.com/user/ZeRoX68563
 
 
mateos1717 
Ekspert



Wiek: 23
Doczy: 13 Cze 2009
Posty: 1204
Skd: Leżajsk
Wysany: 8 Listopad 2010, 18:29   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

wg mnie dobrze właśnie że pokazał, że umie zrobic taka kombinacje bez problemu, rma mam nadzieje ze w ciagu kilku dni, gora tygodni poprawi <img>
_________________
www.youtube.com/user/mateos1717
 
 
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 8 Listopad 2010, 18:33   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

Dzięki mateos ;]
Próbuję wszystkiego po trochu bo myślę że szybciej wyćwiczę MS. Czy to dobry sposób tego nie wiem, ale wiem, że wy wiecie i mi pomożecie xd
 
 
Freeman 
Obeznany



Wiek: 23
Doczy: 07 Lis 2010
Posty: 214
Skd: Poniatowa
Wysany: 14 Listopad 2010, 17:52   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

Kolejna aktualizacja <img> czekam na oceny
 
 
SpeseR 
Obeznany
MĘSKIE MLEKO!



Wiek: 23
Doczy: 06 Pa 2010
Posty: 249
Skd: Radziejów
Wysany: 14 Listopad 2010, 18:40   Re: Freeman-doradzajcie i oceniajcie[7.11.2010]

Rowerek <img> Wyćwicz rma bo nadal pedałujesz jak na mój gust ;]
Przynajmniej w pewnym stopniu ^^
Ostatnio zmieniony przez SpeseR 16 Listopad 2010, 15:20, w caoci zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Nie moesz ciga zacznikw na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style melbshuffle2011 modified by Neville & miniol from melbshuffle.pl & melbourneshuffle.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapyta do SQL: 14