Download Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Album Chat
Strona gwna Mapa shufflerw FAQ Szukaj Grupy Uytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Przesunity przez: Nervarien
31 Lipiec 2011, 22:34
TaNgO [04.02.2012] HR Poland Tryout
Autor Wiadomo
Kendi 
Obeznany



Pomg: 1 raz
Wiek: 25
Doczy: 02 Lut 2010
Posty: 491
Skd: Jastrzębie Zdrój
Wysany: 30 Lipiec 2011, 21:39   

jak ja lubie takie style podoba mi sie na bank wyjdziesz z grupy ; d
_________________
Youtube.
http://www.youtube.com/user/Haz3k
 
 
     
Varnish 
Ekspert



Pomg: 1 raz
Wiek: 23
Doczy: 03 Mar 2010
Posty: 974
Skd: Hrubieszów
Wysany: 30 Lipiec 2011, 23:06   

i jest wywaliscie 1 solo lepsze choc drugie tez spoko :D wg mnie powinienes poleciec do expertów

a co do grupy to tez powinienes wyjsc :D

mega płynnosc, dla mnie to najwazniejsze jest w shuffle, płynnosc :D fajny rm w ogóle nie wiem co pisac, lajk and fav i suba masz na yt :D

a i jeszcze.. wywaliste buty :D
_________________
http://www.youtube.com/user/rav0811

Ostatnio zmieniony przez Varnish 30 Lipiec 2011, 23:26, w caoci zmieniany 3 razy  
 
 
     
kaszana 
Ekspert
AKA Kani



Wiek: 26
Doczy: 12 Pa 2008
Posty: 555
Skd: Warszawa
Wysany: 31 Lipiec 2011, 00:27   

no jest nice i jest płynność jedyne co mie tak odbija to tylko nuta sklejona filmie jedna jest fajna a następna taka monotonna przynajmniej mi sie wydaje ale ogólnie to nice 4/5
_________________
 
 
     
GruszeQ
Ekspert



Pomg: 4 razy
Doczy: 12 Lut 2009
Posty: 1369
Skd: Gostynin
Wysany: 31 Lipiec 2011, 00:55   

jak dla mnie powinieneś polecieć do expertów :)
chyba wszystko jasne co sądzę na temat Twojego tańca :)
_________________
I'm a motherfuckin' Raver with a Hardstyle flavor.

http://www.youtube.com/user/GruszeQ

Pomogłem? Naciśnij [size=75]POMÓGŁ[/size].
 
     
TaNgO 
User



Doczy: 06 Sie 2009
Posty: 113
Skd: Czchów
Wysany: 31 Lipiec 2011, 19:31   

Co do nuty to...kwestia gustu ;p

Varnish napisa/a:
a i jeszcze.. wywaliste buty :D

Ależ dziękuję ;]

Dzięki za komenty ;p
_________________

http://www.youtube.com/user/TangoNoX Maj czanel !:>
 
 
     
waski321 
Obeznany
Wąziutki



Pomg: 1 raz
Wiek: 21
Doczy: 13 Kwi 2011
Posty: 230
Skd: Białystok
Wysany: 31 Lipiec 2011, 22:22   

Kosisz !
Tyle mam do powiedzenia :) Nie wiem co ty jeszcze w zaaw robisz :P
_________________
Smutno ci..Może budyń..?:D
[size=12]
Mój Kanał Youtube

 
 
     
CineekGda 
User
wraaaaaaah



Wiek: 26
Doczy: 06 Cze 2011
Posty: 73
Skd: Gdańsk
Wysany: 31 Lipiec 2011, 23:40   

Naprawdę masz skilla, twój styl miażdży według mnie, troszkę więcej energii i będzie miazga!!
_________________
close your eyes, open your mind and feel the music ♥

http://www.youtube.com/user/CineekGda
 
 
     
majo 
Obeznany



Wiek: 25
Doczy: 13 Pa 2009
Posty: 260
Skd: Świętochłowice
Wysany: 1 Sierpie 2011, 10:24   

moge prosic o tytuł nutki ? pierwszej
_________________
http://www.youtube.com/user/x93majo93x


________________________________________
 
 
     
Neville 
Administrator
ahuh.



Pomg: 4 razy
Wiek: 25
Doczy: 18 Lut 2008
Posty: 4132
Skd: Lublin
Wysany: 1 Sierpie 2011, 11:59   

Stary nawet nie wiesz jak mnie zaskoczyles. Zajebisty styl, tak trzymaj.

majo, Calvis Harris - Awooga (New Destruk Remix)
_________________
DYN! DYN! DYN! KAPITAAAAAAN NEEEEEEEEEEMO!
YOUTUBE PROFILE
NEVILLE PRODUCTIONS - Facebook
 
 
     
TaNgO 
User



Doczy: 06 Sie 2009
Posty: 113
Skd: Czchów
Wysany: 4 Luty 2012, 16:09   


do HR.
_________________

http://www.youtube.com/user/TangoNoX Maj czanel !:>
 
 
     
Samurai 
Moderator
dancefloor killer



Pomg: 1 raz
Wiek: 23
Doczy: 30 Pa 2008
Posty: 549
Skd: te 10g ?
Wysany: 4 Luty 2012, 17:15   

Zachwycam się 2 solówką :D Bardzo fajnie zatańczone :) Czuję dobry klimacik i to mi się bardzo podoba :P
 
     
feNk 
Nowy
HardStyle !



Wiek: 21
Doczy: 23 Pa 2011
Posty: 7
Skd: Bytom
Wysany: 4 Luty 2012, 18:21   

No , no . Druga solówka wymiata , nie ma co ;d . Podoba mi się Twój styl .
_________________
 
 
     
Demonicel 
Obeznany



Pomg: 2 razy
Wiek: 25
Doczy: 19 Maj 2009
Posty: 432
Skd: Wodzisław Śląski
Wysany: 5 Luty 2012, 11:58   

Ogólnie fajny styl, podoba mi się naprawdę, ale popraw jeszcze ręce i spiny.
_________________
http://www.youtube.com/user/Dem0nicel

Demonicel, a nie Demoniciel ; )
 
 
     
Loxin 
User



Wiek: 25
Doczy: 31 Maj 2009
Posty: 113
Skd: Czeladź
Wysany: 5 Luty 2012, 14:40   

Nom zgodzę się w 100% 2 solówka wymiata :D
Tak dalej :)
_________________
:)))))
 
 
     
TaNgO 
User



Doczy: 06 Sie 2009
Posty: 113
Skd: Czchów
Wysany: 12 Czerwiec 2013, 02:54   

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7wwdNTY-xto[/youtube]

Mix niepublikowanych klipów od początku mojego "istnienia" :D Zapraszam!
_________________

http://www.youtube.com/user/TangoNoX Maj czanel !:>
Ostatnio zmieniony przez TaNgO 12 Czerwiec 2013, 03:25, w caoci zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Nie moesz ciga zacznikw na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style melbshuffle2011 modified by Neville & miniol from melbshuffle.pl & melbourneshuffle.pl
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapyta do SQL: 13